Tajná vyhlídka naproti hradu Dívčí kámen - Výlet na zříceninu hradu Dívčí kámen - Tipy na výlety Jižní Čechy a okolí

Tipy na výlet - romantická zřícenina hradu Dívčí Kámen na jihu Čech

JAK SE SEM DOSTANETE: Vlakem z Českých Budějovic - zastávka Třísov (u této vlakové zastávky je i dostatečně velké parkoviště pro auta) - k hradu dojdete po červené turistické značce.

Výlety s dětmi/ Výlet s kočárkem/ Výlety na kole-  od památné lípy se vydejte směrem dolů po asfaltové cestě (NS Třísov - Dívčí kámen - Holubov).

Cestou se zastavte i u Keltského oppidia, naskytne se vám tak krásný výhled na okolní louky a přírodu.

KAM OD HRADU: po návštěvě zříceniny se dejte pár metrů po červené, následně po žluté turistické značce směrem Holubov.

TAJNÁ VYHLÍDKA NA DÍVČÍ KÁMEN:
Pokud budete mít tu možnost a chuť trochu šplhat, zastavte se cestou z Dívčího kamene na skrytou vyhlídku, která se nachází přesně naproti této romantické zřícenině.

Jak se tam dostat: poté, co odejdete od hradu a přejdete lávku přes vodu (kousek po červené trase), pokračujte po žluté trase směrem Holubov. Až uvidíte menší jez, koukejte se směrem doprava. Právě tam najdete do kopce vyšlapanou pěšinu, která vede až na vyhlídku. Cesta tam je označena bílými šipkami na stromech.

Dolů sejděte stejnou cesto a pokračujte po žluté do Holubova na vlak, pokud jste přijeli autem, je čas se obrátit směrem k parkovišti.

POZOR: pokud polezete na vyhlídku, dbejte na opatrnost, skála je poměrně křehká a úzká!

TIPY a ZAJÍMAVOSTI: Na hradě mají připravenou krásnou místní hru pro každého dětského návštěvníka.

Věděli jste, že v Křemžském potoce, který teče právě kolem Dívčího kamene můžete nalézt černé kameny s červenými krystalky - unikátní České granáty!

DALŠÍ MOŽNOST VÝLETU NA DÍVČÍ KÁMEN - pro zkušenější turisty

- Vydejte se pěšky na zříceninu Dívčí kámen z Boršova nad Vltavou, celou cestu půjdete po červené turistické stezce podél řeky. Naskytnou se Vám tak neskutečně krásné pohledy do okolí a na řeku Vltavu.

Další fotografie a inspiraci nejen na výlety naleznete na mém Instagramu tynka_kubesu ZDE

Skála, Vyhlídka Dívčí kámen Jižní Čechy, Třísov

zřícenina hradu Dívčí kámen, výlety Jižní Čechy, tipy na výlety po Jižních Čechách, Dívčí kámen, hrad, vyhlídka, česko

vyhlídky řeka Vltava, vyhlídka na řeku, skalní vyhlídky, vyhlídka Jižní Čechy, jak se dostat na vyhlídku Dívčí kámen, vyhlídka Dívčí kámen, jarní výlety, jaro, jarní inspirace, velikonoce, velikonoční inspriace,