Kam na výlet: Krkonoše - Seznam těch nejkrásnějších míst, která vidět v Krkonoších - Tipy na nejlepší výlety v Krkonoších



 TIPY NA VÝLETY - KRKONOŠE 


BUCKET LIST BY KIKI


Před týdnem jsem se vrátili z rodinné dovolené v Krkonoších. Ubytování jsem byli v hotelu Start (Špindlerův Mlýn), který je v té levnější cenové kategorii, avšak velmi příjemný. Pokoje byli nově zrekonstruované, čisté, moderně vybavené. Jako způsob stravování jsem si zvolili polopenzi, snídaně probíhala bufetovým způsobem a večer byl výběr z menu. Na zdejší kuchyni si taktéž nemohu stěžovat, vše bylo vynikající! Jediné mínus vidím v tom, že stěny hotelu byli opět (jako snad u každého ubytování) až moc tenké. To ale nemohu tolik vyčítat, jelikož jak jsem již psala, takto je to snad všude.


První den jsem navštívili Zlaté návrší, Pramen Labe a Pančavský vodopád. Cestu tam i zpět jsem šli hezky po svých (přes Horní Mísečky), dohromady jsem ušli cca 22 km. Cesta byla z půlky do kopce a z půlky z kopce, na to jsem ale v Krkonoších zvyklí.

PS ke Zlatému návrší jezdí autobusy :)


Druhý den jsem si za cíl zvolili nejvyšší horu České republiky - Sněžku.

Směrem na Sněžku jsem šli ze Špindlu po Kozích hřbetech, zpět jsme cestu obměnili a pokračovali údolím Bílého Labe. Cesta byla co do upraveného terénu o trochu horší, než ta po Kozích hřbetech, ovšem výhledy byly stejně krásné. Bílé Labe se nazývá býlím z toho důvodu, že je na něm několik vodopádů a vytvořených jezů, hladila řeky je tak zpěněná a vypadá bíle.


Třetí den jsem se rozhodli prozkoumat Labský důl, cesta ze Špindlerova mlýna vede celou dobu podél Labe, směrem k jeho prameni. Jedná se tedy o druhou variantu cesty na Zlaté návrší, k Pančavskému vodopádu, Prameni Labe nebo Labskému vodopádu (den 1).  Musím říci, že tato cesta se mi jevila o sto procent lépe než ta, která vede ze Špindlu přes Horní Mísečky. Po cestě uvidíte několik vodopádů, dokonce i ten Pančavský a Labský, který se impozantně jeví na konci stezky u Labské boudy.

Zpět můžete jít stejnou cestou skrz Labský důl. Další variantou je ta přes Horní Mísečky nebo cesta okolo Polských hranic, kde budete míjet např. Sněžné Jámy.


Doporučuji projít si Cestu česko-polského přátelství a zabrousit i k nádherným polským jezerům.

Za pozornost stojí i Labská přehrada, která se nachází na začátku Špindlerova Mlýna.


BUCKET LIST BY KIKI - KRKONOŠSKÝ NÁRODNÍ PARK - TIPY NA VÝLETY 

Bucket list stahujte v PDF barevné - ZDE nebo k tisku - ZDE, další inspiraci či výběr fotografií a tipů nejen v Krkonoších naleznete na Instagramu Cestuj by kiki ZDE nebo také TADY !!


Kolik míst z bucket listu si již můžete odškrtnout? A jaká jsou vaše oblíbená?

PS. POKUD BUDETE MÍT NA SEVER CESTU, ROZHODNĚ NAVŠTIVTE I BOZKOVSKÉ DOLOMITOVÉ JESKYNĚ NEBO VODNÍ NÁDRŽ/PŘEHRADU LES KRÁLOVSTVÍ.

Ambrožova vyhlídka na Labský důl, Labský důl z vrchu, Pančavský vodopád, cesta podél Labe k Labské boudě

Řeka Labe a jeden z vodopádu, který cestou můžete potkat. Je tu opravdu hezký přístup k vodě, hned bych tam skočila, pokud by to šlo.

Vodopády na Bílém Labi, cestou ze Sněžky.

Kozí hřbety
Cestou na Sněžku


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

NEJKRÁSNĚJŠÍ PLÁŽE NA PAGU - KAM DO CHORVATSKA - OSTROV PAG

Kam do Chorvatska - ostrov Krk - nejhezčí pláže na chorvatském Krku

Tajná vyhlídka naproti hradu Dívčí kámen - Výlet na zříceninu hradu Dívčí kámen - Tipy na výlety Jižní Čechy a okolí